Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Μαμά, να σου κάνω μια ερώτηση;

Μεταξύ καμήλας και του παιδιού της..




-Μαμά, να σου κάνω μια ερώτηση;

~Ασφαλώς αγόρι μου.

-Γιατί οι καμήλες έχουνε καμπούρα;


~Γιατί γιε μου εμείς οι καμήλες είμαστε ζώα της ερήμου και χρειαζόμαστε την καμπούρα για να αποθηκεύουμε νερό. Η αντοχή μας στη δίψα είναι πασίγνωστη.

-Οκ, και γιατί τα πόδια μας είναι τόσο μεγάλα και στρογγυλεμένα στην άκρη;

~Προφανώς γιε μου είναι φτιαγμένα για να βαδίζουμε στην έρημο καλύτερα από κάθε άλλον.

-Οκ, και γιατί οι βλεφαρίδες μας είναι τόσο μακριές; Είναι ενοχλητικές καμιά φορά.

~Γιατί γιε μου, αυτές οι μακριές βλεφαρίδες είναι η προστασία σoυ. Προστατεύεις τα μάτια σου από την άμμο και τον άνεμο της ερήμου.

-Κατάλαβα. Έχουμεκαμπούρα για να αποθηκεύουμε νερό όταν είμαστε στην έρημο και οι βλεφαρίδες προστατεύουν τα μάτια μας από την άμμο και τον άνεμο της ερήμου. Μια τελευταία ερώτηση, μαμά..

~Ναι, μωρό μου!

-Τι στο διάολο κάνουμε μέσα στο Ζωολογικό κήπο;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου